Kretsstämma söndag 14 juni kl. 15.00

Naturskyddsföreningen i Helsingborg gör nu ett nytt försök utan att åsidosätta påbjudna försiktighetsåtgärder p.g.a. av Covid-19.

Välkommen till vår kretsstämma söndagen 14 juni kl 15.00. Vallåkra Stenkärlsfabriks kafé i Vallåkra.
För att kunna vara med på mötet måste du kontakta undertecknad. Först till kvarn gäller! Vi bjuder på fika från kaféet.

Kommer du med bil från Helsingborg via Gantofta och Kvistofta svänger du åt vänster vid infarten till Vallåkra och parkerar vid Grönadals bygdegård. Från parkeringen går du ner för backen åt öster.
Kommer du med tåg till Vallåkra station följer du Norra Vallåkravägen upp mot sydväst några hundra meter. Dessa knapphändiga instruktioner gör kanske att du istället föredrar att googla på Stenkärlsfabriken i Vallåkra eller ringer undertecknad för hjälp.

Efter mötet kan du få delta i en guidad rundtur i det närliggande reservatet Borgen.

Sven Gustavi (ordförande i Naturskyddsföreningen i Helsingborg)
Tel 070 170 64 21 eller E-post svgu48@gmail.com