Så får du en levande trädgård!

Din trädgård kan göra skillnad för den biologiska mångfalden! Lär dig hur din trädgård kan ge mat och skydd åt vildbin och andra invånare – hela säsongen. Vi pratar om vilka växter som är matnyttiga – och vilka som inte är det.

Onsdag den 5 maj, klockan 19.00, kan du vara med på ett digitalt föredrag av Christel Kvant med titeln “Så får du en levande trädgård”. Christel Kvant är författare till flera trädgårdsböcker, bland annat Vår Trädgårdsbok, Trädgårdens Rum och Trädets tid. Hon är även krönikör i tidningen Trädgårdsliv och Ordförande för Naturskyddsföreningen i Helsingborg.

ANMÄLAN
Denna kostnadsfria digitala föreläsningen sker med hjälp av verktyget Zoom. Dagen innan skickar vi en zoom-länk (som behövs för att vara med) till alla som har anmält sig. Anmäl dig till: perstorp@naturskyddsforeningen.se